onsdag, oktober 26, 2011

lillelørdag på en onsdag!

En sliten prins etter litt shopping med sin mamma!

a good morning to you all.

Lillelørdag igjen og her nytes en latte før dagen tar til.
Ikke sovet særlig mye i natt, så mange bra serier på tv jeg bare MÅTTE se før jeg tok køya i går kveld. Hadde egentlig bestemt meg for å bli flink denne uken og være i seng senest 23.15 på hverdagene, men gikk på en smell allerede på tirsdag kveld!

Bilde fra gårsdagens bytur med meg & lilleprinsen i strålende høstvær, 15 grader og nesten sommer i slutten av oktober! Corneliusen ble litt sliten på slutten og etter å ha sjarmert masse damer rundt om på forskjellige butikker, valgte han like godt å ta en liten pause fra alt styret med alle disse damene og sovnet i bæreselen i solskinnet!

I kveld blir det igjen babysvømming, noe som innebærer to stykk slitne foreldre & en stykk veldig fornøyd, men veeeldig trett Cornelius!
Ha en finfin onsdag alle søte bloggere ;)

kos & klem
T





SHARE:

1 kommentar

  1. Hei! S¨koselig med bytur. Savnet det når jeg hadde barna små. Jeg bor avsiden kann enne tryggt si!

    Kos deg i helgen, Klem Anna

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig