mandag, oktober 24, 2011

a perfect day

Latte & høstpai

God mandag søte bloggere der ute!

Hvilket vær vi ble velsignet med denne mandagen, hele 12 grader og strålende sol når jeg kom hjem fra trilletur for litt siden. Tenk at i dag er de 24. oktober og verdens fineste høstdag spør du meg!

Er også en liten bursdag her hjemme i dag, lille Corneliusen kom til verden for nøyaktig 4 måneder siden i dag, og hvilken stor gave vi fikk på denne junidag. Vi nyter hver dag og han utvikler seg så mye fra dag til dag at mamma nesten vil rope: -VENT, ikke så fort!! Jeg vil ha denne tiden myyyyye lenger...

Så sitter han i sofaen og ler i mot meg, og mammahjertet smelter hver gang for denne lykke i livet vi fikk til oss for fire mnd siden...
Er det rart at tårene presser på (trodde barseltårer bare varte en kort stund jeg) når man ser en slik sjarmør!

Cornelius har på seg genser og bukse fra Benetton.

Som dere ser av det øverste bildet, leser jeg gamle aviser i dag.
Bankmannen hadde enkelt & greit ET krav til middag i dag; kotelettene etter oppskrift fra avisa på lørdag.
-Og sånn ble det! Så i dag blir det en gammel hverdagshelt i fyrrig, spansk innpakning med poteter og spinat. Morsomt og prøve noe nytt, og oppskriften legger jeg ut senere hvis den faller i smak her i casa blogg&bank!!

Så kjør mandagen alle stolte mødre (-og ikke-mødre) der ute, for nå er vi klar for en ny uke og nye utfordringer!

kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig