onsdag, november 30, 2011

changes & magical places

Ute er det mørkt, vått og trist.


Wow, hey lillelørdag!


Så himla dårlig vær ute akkurat nå.
Vært ute på en bitteliten PW med minstemann som sover i vogna si der ute i dette forferdelige været. Utrolig hvor godt små barn sover ute i alt slags vær, helt utrolig spør du meg!

Men inne er det varmt og godt, og det begynner så smått å likne litt jul her nå, i hvertfall advent. Kjøpt hyasinter som så smått kommer ut i blomst og det lukter så himla godt og julaktig.
Jeg koser meg inne med en latte og etterpå skal jeg svinge meg rundt og sette en bolledeig til safransboller.



Mysig og førjulsstemning rundt om i huset med blomsterduft og tente lys, kan det bli bedre?


Adventsstaken har kommet frem på bordet med hvite (ikke så fan av lilla i adventstiden) lys.
Spise klementiner & sjokolade.

Mmmmm.... Ventetid.

Må løpe, bolledeigen venter!
Ha en finfin lillelørdag videre så ses vi snart.

kos & klem
T




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig