torsdag, desember 01, 2011

desember & juleantrekk

Endelig kom de fineste juleklærne jeg kjøpte til Cornelius denne uken.
Bukse & vest fra Mini A Ture. Skjorte fra Zara.



Heeeyy, fine desember!


Så var selve julemåneden over oss igjen dere og HJELP, jeg har masse jeg må få gjort!
Men en ting kan jeg krysse av listen, juleklær til Cornelius, så nå gjenstår bare resten av familien...
Lage & sende julekort, lage & sende dåpsinvitasjoner, baking, husvask, lage selskap dagene før jul, kjøpe inn gaver, arr dåp, osv. - HJELP hvordan skal jeg rekke over alt dette???
Må vel lage meg noen lister frem i mot jul så jeg får oversikt over alt som må være ferdig.


Cornelius har lue fra Esencia og nydelig strikket genser fra tante-Monica.

Men denne karen stresser ikke og er stort sett glad og fornøyd selv om foreldrene er litt stive i maska innimellom!
Må stikke nå, skal hente bankmannen så vi kan komme oss avgårde på dåpsamtale i ettermiddag.


Ha en kjempefin 1.desemberdag alle sammen.


kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig