fredag, desember 02, 2011

T.G.I.F

Maileg jul på gutterommet.


God fredag alle fine bloggiser!


HIMLA så fort første uken i desember har gått.
I dag åpnet vi (vi = jeg & Cornelius) andre luke i adventskalenderen og snart er denne uka over også. 
I år ble det ikke noe DIY-adventskalender-prosjekt på meg da Cornelius på bare 5 mnd er litt for liten til å forstå hva det betyr. - men litt sjokolade får han ihvertfall smake da!
Så hver morgen nå går vi opp på rommet hans og åpner en luke mens han nok egentlig lurer masse på hva vi  driver med!! 
Må vel egentlig bare nyte det, årene fremover er det vel ikke sikkert jeg får bestemme at han skal pynte med sånne tåpelige kaniner over alt, når han heller vil ha fly & biler rundt om på rommet sitt!

I dag blir det en liten sving for å kjøpe litt blomster og flere lys til helgen. Alle mine hvite lys har gått med denne uken og HJELP, jeg klarer meg ikke uten.
Julegløgg & godis blir det vel også i kurven tenker jeg, ingen fredag uten fredagskos sier nå jeg!

Må løpe...

Ønsker dere alle en riktig mysig helg!


kos & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig