fredag, desember 16, 2011

juleverksted!

Nissemors juleverksted!


Hei igjen fine fredag!!!


Så var ukas beste/fineste dag her igjen og gjett om det gjør godt.
På bilde ser dere resultatet av flere kvelders juleverksted her hjemme. Bloggerskan har fått snekret sammen årets julekort og etter store ambisjoner om julebrev dette året (gikk i vasken tidlig i desember), er jeg ganske fornøyd med resultatet!
Har i flere år mobbet venner & families julekortdisplay av hele familier, stresset, med nisseluer på julekort tatt utenfor Obs en lørdag i desember!! - sånn skulle ihertfall ikke vi ha når vi fikk barn!!!
Dermed måtte mor, superassistert av bestemor, ut tidlig i november for å få tatt julekortbilde av prinsen (UTEN RØD NISSELUE!) hos fotograf.
Og disse damene (Hege Killingberg & Camilla Moe Rødven) kunne virkelig jobben sin. Ble så fornøyd med bildene og resultatet. De ble prydet med en personlig hilsen og deretter pimpet litt opp med stempel & annen pynt fra Panduro utført av undertegnede!!
Sånn skal det gjøres!

I kveld venter litt D.I.Y-julegodis på meg tenkte jeg.
Har allerede spist opp en porsjon julekarameller som egentlig sulle dekke hele julens behov, men som istedet har dekt bloggerskens førjuls-sug etter søtt & godis!
Dermed er det bare å brette opp armene og starte på'n igjen. Har planer om noen karameller og litt sjokoladenougat, får se hva jeg rekker i løpet av kvelden...

Har dere noen faviser når det gjelder julegodis?
Del dem gjerne med meg.

Vi ses senere, ha en finfin fredag.


kos & klem
T


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig