fredag, januar 13, 2012

ELEFANTEN I ROMMET & EN DAGENS!

Alle vet den er der, men ingen snakker om det....



Juuuhuu fine bloggiser!


Neida, det er ikke så alvorlig, bare litt tørr fredagshumor.
Å starte dagen med en meget glad dame fra posten som ringer på døren og sier; "jeg har en pakke til deg," er vel en grei måte å starte dagen på!
Elsker pakker, og denne har jeg ventet leeeenge på.
Lett høyt & lavt på nettet etter dette brettet med elefanter på. Sett på minst en mill(!!) interiørblogger men ingen som kunnet hjelpe meg. -Helt til en anonym kommentar på bloggen til HoP endelig gjorde slutt på mine lidelser!

Tusen takk til deg som tipset meg om Svenskt Tenn.

Der fant jeg elefanter der! I alle utgaver, dermed kan det hende jeg klikker hjem noen flere utover våren.



Dagens bloggerske har kledd seg for vær & vind.
(kjole Chill Norway & Hunters)
Usminket, kommer den "nakne sannhet" frem. Dermed blir det litt sånn "halvt-dagen-derpå-bilde" fra meg!

Har forresten fått ny kalender for 2012.
En stor Maileg familiekalender som du så vidt kan skimte på veggen ved siden av meg.
Jobber jo til daglig en del med kvalitetssikring og dette er familiekvalitetssikring på høyt nivå!!

Nå venter en liten lunchtallerken på meg,
så kjører vi ukas beste dag og snart helg igjen sweet friends.


koz & klem
T
SHARE:

1 kommentar

  1. Skjønner godt du har lett etter det, for det var nydelig:-)
    Fin, fin var du også. Nydelig kjole.

    Klem Annfrid

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig