torsdag, januar 12, 2012

Om det å ha alt for mye snø...

kan det bli for mye snø eller...



Vinterhilser dere søte bloggiser!


Ojojoj, her holder vi på å snø ned!
- Og mere skal det bli...

I dag blir det ikke dag ser det ut til. Til tross all snøen har det vært mørkt i hele dag, og inne sitter jeg med tente lys & kamera. Måtte bare ta noen pix av det vakre, hvite landskapet som stadig vokser frem der ute.
Ikke så mye og gjøre ved, det skal fortsette å snø i flere dager ennå...





Om litt skal vi ha barseltreff, men vet ikke om jeg orker meg ut i dette været.
Skal jeg ut i dag bør det være med snøfri bil!
Senere i dag er det babysvømming, men hvem drar vel egentlig og bader i slikt vær??

Nei, krype sammen under pleddet med ei god bok, en latte og en fornøyd Cornelius på fanget, det frister mest i dag!

Vi ses i morgen friends,
så kjører vi fredag og helg igjen.


koz & klem
T
SHARE:

1 kommentar

  1. Jeg sier bare - HELDIGE dere!!
    Vi har ikke hatt antydning til vinter her!!!
    Her er grønne plener og knopper på trærne!!!
    Kjelken gutten min fikk til jul står ubrukt - og det er heller ikke utsikt til vinter framover!!!
    Klem Heidi :)

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig