onsdag, januar 11, 2012

På oppfordring, oppskrift på babymat.


(Jeg har hentet inspirasjon fra denne orginaloppskriften)



Bare en liten kveldshilsen!


På oppfordring kommer her oppskriften på barnematen jeg lagde i går.
I neste posjon jeg lager skal jeg prøve å bytte ut ananasen med tørkede aprikoser som får koke med grønnsakene slik at de blir myke. Tror det blir en veldig god kombo.
Greit å eksperimentere litt med ulike smaker når Cornelius ser ut til å like all mat med litt mer smak enn den vi får på glass!

Nå holder jeg på å bake Gnagekjeks(!!) med banan & mango.
Skal visst være toppen for å lindre små, såre gommer som klør VELDIG mens vi venter på at den første tannen skal dukke opp!
Veldig spent på hvordan disse faller i smak hos minstemann.

Vi ses i morgen søte bloggere!


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig