onsdag, januar 11, 2012

LITE SMÅFIX & FRESHT

Ny & fresh Hortensia inn i stuen igjen.


Blomster-hei fra her oppefra!


Lillelørdagen er her igjen og så langt har den andre uken i januar ikke gitt oss mye godt vintervær å skryte av. Med plussgrader kommer regn & slaps, -og vi som hadde så fin vinterstemning her i helgen.
Men jeg lar meg ikke knekke av den grunn, og i ordentlig januar-rus dro jeg på Barnas Hus i går og kjøpte blått akebrett til lille Cornelius. Han ble kjempefornøyd og satt stolt oppe på spisebordet i den nye, blå kjøredoningen sin. Litt av et syn kan jeg berette
(big smile)!!
Dermed krysser vi fingre & tær for minusgrader, ny-snø & strålende sol igjen.




Da juletreet og all julepimp var kommet ned i respektive esker & poser, ble det igjen tid for litt fresht & grønt i stuen.
Den store, høye glassvasen fikk nytt selskap av store hvite tulipaner på løk.
Utrolig fine disse tulipanene, - og så praktisk da. Når de har blomstret av, er det bare å plante løkene i jorda ute, dermed får jeg kanskje nye tulipaner om ikke så alt for lenge (-eller kanskje til neste år)??



Ojoj, så freshe & fine!

I går hadde fineste mamma & pappa invitert hele familien på nydelig lutefisk-middag, min helt klare favis, og senere i dag blir det taco-fest med gode venner etterfulgt av dvd-kveld for bloggersken & bankmannen.
Virker så lenge siden sist vi sågs alle gode venner med jul & nyttår innimellom...

Men først venter 6-månederskontroll på helsestasjonen. Måling, veiing og barnelegen står for tur.
Må løpe pronto!


Ha en finfin lille-lørdag alle fine bloggere!


kos & klem
T


SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig