torsdag, januar 26, 2012

ENDELIG TILBAKE IGJEN TIL MITT KØBENHAVN




Skal ut på en liten reise igjen, kan du gjette hvor???



Mornings fine venner!



Ahhhh, i helgen ble det klart og jeg gleeeeeder meg sååååå mye! Har fått invitasjon til en weekend i kjøben i mai, gjett om jeg ble glad!!
Elsker den byen virkelig.
Rusle rundt nede i Nyhavn, litt shopping på Strøket, ta en kaffe på en av de mange, små cafeene, spise deilige smørebrød & et glass champagne til brunch, ahhhh, kan det bli bedre?!!

Hvis noen har andre tips til aktiviteter i kjøben, legg gjerne igjen en liten kommentar.

Vel, nå må jeg slutte å drømme og komme igang med denne torsdagen.
Løpeskoa roper på meg i gangen, så i dag har jeg ordnet med barnevakt sånn at jeg skal få en liten time for meg selv innover i marka.
I kveld blir det babysvømming og hjemmelaget pizza-kos på oss voksne når badenymfen har sovnet.


Vi ses snart igjen.


koz & klem
T 




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig