torsdag, januar 19, 2012

LITT ENTRÈ HOS OSS I DAG




Hello sweet friends


Lite pix fra vår entrè i dag.
Må le litt av meg selv innimellom, på gulvet lå lille Cornelius og tittet rart opp på meg mens jeg, i god interiør-blogg-stil, dro opp og ned, frem og tilbake med kameraet for å få tatt noen bra pix i riktig dagslys!
Han lurte nok på hva jeg egentlig drev med der bak dører, oppi senga, på gulvet og inni boden. Alt for å få best mulig bilder samtidig som jeg skulle få plass til kamerastativet!
-Nei, ikke greit å drive med blogging kan jeg si deg. Det krever litt av en kropsakrobatikk & fantasi!
(big smile)

Noen som kjenner seg igjen???




Utenom endel turning denne morgenen har jeg igjen slått meg på barnematens vidunderlige verden. I dag ble det tolv middagsporsjoner laks med potet, pastinakk, spinat & revet eple som kom på plass i fryseren. 
Resultatet skal testes ut allerede i ettermiddag på minstemann og om dette blir en ny favis når det gjelder middagsmat gjenstår å se. Foreløpig er det kardemommekylling som er favisen men all maten går egentlig ned uten særlige protester.

Vel, da må jeg svinge meg rundt igjen.
Vesker skal pakkes for i kveld skal vi på babysvømming igjen og da må utstyret være klart. 

Vi ses,
og kram på er til neste gang!


koz & klem
T


SHARE:

1 kommentar

  1. Hehe, kjenner meg veldig igjen!!!
    Tenner lys og blåser de ut rett etter bildet er tatt, åpner ytterdør for å slippe inn ekstra lys osv osv...:) Men veldig gøy da!!
    Nydelig gang! Lyst og lekkert med verdens fineste stol:) Slik ønsker jeg meg faktisk!
    Ha en flott kveld!
    Klem fra Kristin

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig