onsdag, januar 18, 2012

GNAGEKJEKS FOR SMÅ GOMMER




Tjooohoo fine lillelørdag!


Ny porsjon med gnagekjeks måtte til!
Disse er så himla gode (-synes mamma også!) for småtasser med gommer som klør. Dermed gikk første porsjon raskt unna da både mamma & pappa (-og alle andre som var innom!) måtte smake på en kjeks!
Brukte mango & bananmos fra glass denne gangen da jeg ikke hadde noe frukt her hjemme. Synes faktisk kjeksene ble enda bedre denne gangen da de fikk mer smak.


Har også vært å bunkret opp med melon & bananer. Fikk et tips om å kjøpe safe babyfeeder og putte biter av frossen frukt i denne. Så kan minstemann gnage på denne mens vi spiser middag. Det smaker kjempegodt, er trygt for barne og den kalde frukten bedøver kløende, små gommer. Var en kjempesuksess her hjemme i hvert fall. 



En storfornøyd Cornelius som da bilde ble tatt, IKKE hadde kløende gommer og alle fingrene inne i munnen samtidig!!!

Har også bunkret opp med laks, fiskeboller og kjøttdeig, for i morgen skal jeg lage nye posjoner med babymiddag. Veldig spent på de oppskriftene jeg har funnet frem, fiskeboller vet jeg er en suksess men litt usikker på laksen...

Ses snart fine bloggiser!


koz & klem
T
SHARE:

3 kommentarer

  1. så fin blogg du har :) Kjempe lure kjeks !

    SvarSlett
  2. Hva har du ellers i kjeksene dine?
    Her går det i riskjeks når prinsessa trenger noe å bite på, men disse så jo bedre ut.
    klem

    SvarSlett
  3. Disse så ut til å være midt i blinken for min snart 8 mnd gamle gutt! Vil du dele oppskriften?

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig