tirsdag, januar 17, 2012

INTERIØR Inspo!



Hello sweet blogfriends!


Kanskje flere der ute som lik meg, alltid er på jakt etter inspirasjon? Dermed er det med barnslig glede jeg lyser opp når nye interørblader & magasiner dumper ned i postkassen.

Har med stoooor iver gått gjennom de siste bladene og gjett om det var mye lekkert!

Vil gjærne pusse opp familiehytten vår, men tiden strekker ikke til nå med en liten sjef som styrer det meste av tiden vår. Men litt inspo er da lov!



Denne leiligheten på Majorstuen ga meg masse inspo til interør og fargevalg. De duse gråfargene og den tidløse stilen, - I love it!!


Komfort & delikat, så vakkert...


Ahhh, hvilken god smak...

Må bare drømme meg bort litt!
Nei, nå må jeg komme meg i tøyet & gripe denne tirsdagen. En liten, utålmodig prins roper nå på mammaen sin. Han vil også gripe denne nye dagen og sammen kjør vi frokost og PW senere i dag.

En finfin tirsdag med masse inspo til dere alle!
(Big Smile)


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig