mandag, januar 16, 2012

På mitt spisebord i dag!

Pix med nye, freshe blomster i dag!



Velkommen nye uken.
(- Og nye naboer!!)



Ute i siste liten som vanlig jeg da.
På lørdag skulle bloggersken på shoppingrunde uten mann & barn,
-fridom!
Dermed var listen over gjøremål ganske så lang og alt skulle svinges over i løpet av noen få, maratonliknende timer på lørdag. Siste stopp på løpet var selvsagt en tur innom blomsterhandleren for å kjøpe inn helgens blomster. Men hva finner jeg der??
- ingenting!!!
Selvsagt var de utsolgt for det meste da jeg kom resende sent rett før stengetid. Dermed ble det den eneste buketten jeg syntes var verdt å bruker noen kronasjer på, en enslig, hvit bukett med Ranunkler (tror det skrives sånn??).

Helgen har ellers vært fylt med kafebesøk hos gode venner & familiehygge, men det nye akebrettet vi skule teste i løpet av helgen, fikk stå urørt da været ikke var særlig ake- og utevennlig.

Har også fått nye naboer i dag, men veldig trist å ta farvel med vår gamle nabo i går. Av og til går det ikke slik vi tror her i livet, noe vår nabo fikk så trist erfare sist sommeren. Livet er så skjørt og vi må nyte hvert øyeblikk har jeg erfart, men tiden går videre selv om vi av og til ønsker livet kunne spoles bakover. Tiden har leget mangt ett sår og vi må se fremover. Dermed blir det veldig spennende med nye naboer.

Nei, nå venter litt kvalitets-mammatid med en deilig latte & noen nye magasiner.

Vi ses senere & husk at livet er skjørt...


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig