torsdag, mars 01, 2012

FRA HUS TIL HUS...


Ble sittende å mimre litt i går kveld tilbake til mitt barndomshjem som vi flyttet fra oktober 2010...



Heia snyggingar!



Litt gamle bilder på bloggen i dag.

Er litt vemodig å se igjen mitt gamle hjem som jeg har vokst opp i og som vi tok over fra mine foreldre etter at vi giftet oss.
Virkelig så glad i det huset, men etterhvert ble det litt lite og når drømmehuset mitt ble lagt ut for salg, da slo vi til.

Må si vi har fått drømmehuset her vi bor nå. Mye større og med byens beste utsikt!





Den åpne stuen med kjøkkenet og peisen midt i rommet i vårt gamle hjem.


Nå blir det en liten sveng bort på butikken for å finne noe godis til middagsfix i dag.
Burde vel strengt tatt spist noe med fisk...
Jeg tror wok med scampi & sursøtsaus hadde vært digg!

I morgen kjør vi ukas beste dag igjen dere,
-og vips, så var helgen her igjen!!


Vi blogges snart...


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig