fredag, mars 02, 2012

SUPERGODE VANILJEHJERTER PÅ UKAS BESTE DAG

funnet igjen disse klassiske vaniljehjertene.



Heia fineste fredagen!



Ahhh,
endelig kom jeg over disse nydelig hjertene igjen etter å bare kunnet nyyyyte dem hver gang vi dro over til nabolandet i øst.
Men så, helt uten forvarsel, dukket de plutselig opp i kakedisken hos min nærmeste MEGA-butikk og gjett om det ble happy days?!!!!

Så nå blir det latte & vaniljehjerter før vi tar en liten sveng ned på solsiden for litt shopping & middagsinnspo hos Ultra.
Tror egentlig det blir litt sånn lettvint da vi venter middagsgjester i morgen kveld, og da blir det fest!!



Cornelius oppdaget hvor digg det var med prim på brødskiva i dag, og ga meg et blikk og noen fraser som tydelig forklarte at leverpostei ikke lenger var brukbart etter å ha oppdaga denne kulinariske nytelsen! 
- hvorfor har du ikke gitt meg sånn før??


I morgen kjører vi by-lørdag og kanskje en latte ute i vårsola hvis det gode værvarslet slår til.


Ønsker dere alle en mysig fredagskveld!!


koz & klem
T
SHARE:

2 kommentarer

  1. Elske de vaniljehjertene! Desverre så har de slutta å selga de her på vår mega butikk...MEN eg har funne oppskrift på di:-))
    Ha ei fin helg
    klem:-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mmmmm, de er bare så gode:))

      Er ikke noe særlig på bakværk jeg men da kan du jo kose deg med hjemmelade hjerter du.
      Vedder på at de kanskje er bedre?!!

      Koz t

      Slett

Blogger Template Created by pipdig