lørdag, mars 03, 2012

GREEN GATE-LØRDAG!


Ble med hjem litt nytt i posen fra Green Gate, Pukka & Aspegren i går.



Wohooo fine lørdagen!


Strålende sol og godt humør på hele gjengen denne lørdag morgen!

Nå venter lørdagssveng med litt shopping og noen timer med nye magasiner & en latte eller to (kanskje ute i vårsolen hvis det ikke blir for kaldt??).





Har dere sett disse sukkertøyene fra Green Gate?

Jeg har lenge lurt på hva jeg skulle investere i, rosa, mintgrønn, lekre blå, blomster eller fugler?? Så masse lekkert...
Men så tok jeg en liten sveng innom søte Kristin & Heidi som driver Milde Mathilde-butikken på solsiden, og gjett om de hadde masse lekkert?!!!
Farlig, farlig, farlig!!

Nyheter fra Green Gate hadde kommet inn og dermed var jeg solgt!
Favisen ble det grå. 

Så nå drikker vi Pukka til frokost i nye, fine, grå latte/tekopper.

De fine, sommerlige eskene (fra Aspegren) skal få live opp på kontoret og brukes til å gjemme unna dølle regninger og annet dill, der de står i sine sukkersøte, fine sommerfarger.  



Ahhh, that summery feeling...


Nei, nå skal jeg ut i sola.


Ha en finfin lørdag!


koz & klem
T
SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig