mandag, mars 12, 2012

VELKOMMEN NYE UKEN

Uken startet med en liten fotosession.
Cornelius har body fra Benetton & bukse fra MeMini.



Heia fine mandagen!


Bra ukestart bloggisar?

Enkelte dager er Cornelius i storform og sånne dager må man benytte seg av. Såååå stolt & fin der han satt tidligere i dag, måtte bare knipse noen pix når anledningen var der. Har fått store planer om å lage egne takkekort fra dåpen (2. juledag), -JA, jeg vet jeg er lovlig sent ute!!! Men tiden har gått så fort her hjemme, dagene bare flyr fra oss og egentlig gidder jeg ikke stresse med noe for tiden.
Jeg bare nyter denne tiden...

Har akkurat kommet hjem fra helsestasjonen & nyter nå en ordentlig beef sandwich til lunch.
Restene fra lørdagens middagsselskap var brukende til denne godisen også!



Sandwich med indrefilet, salat, rødløk & hvitløksdressing,
mmmm... digg!

Etterpå venter middagsfix til meg & bankmannen, og jeg skal lage opp noen porsjoner med middagsmat i barnemat kategorien.
I dag blir det laks med sennep & dill, potet & søtpoteter.
Cornelius er blitt en riktig så gourmet, han skal ikke ha middagsmat fra glass, bare hjemmelaget.
Masse smak og mye bedre (for å skryte litt)!


Ha en finfin ukestart fine bloggisar!







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig