mandag, april 23, 2012

OM Å HA EN UTEDAG!


Hemmafruen prøver febrilsk å få til et bra bilde med mobilcam & sola midt i øyan!
Coolcat han bakpå som har solbriller på!!



Tjingeling fininger!


Har dere en fin dag?

Nå er egentlig hver dag en utedag for meg & Cornelius.
(Nesten) hver dag spenner vi på oss bæremeisen og trasker avgårde for en pw i alt slags vær, ikke noe nytt der m.a.o. Men onsdager er litt annerledes enn de andre dagene.
Da har nemlig hytta oppe i marka over oss åpent for kakao & kanelsnurr, (-pluss litt annet også da!) mmmm....!
Og med svette i nakken sliter jeg meg oppover i ca en halv time, for premien som lokker på toppen er vel verdt alt slitet!

Det synes Cornelius også som faktisk holder seg våken hele veien oppover med latter & jodling der bakpå ryggen min. Jeg tror han er redd han går glipp av kanelsnurr hvis han sovner, og at han ikke stoler helt på at mammaen hans vekker han hvis han sovner på turen oppover!
-Derimot sovner han nesten med en gang vi begynner å gå ned igjen, mett & fornøyd!

Nå skal vi ut i hagen en liten tur for å se hvordan det står til etter at snøen forsvant.


Ha nå en finfin dag!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig