fredag, august 17, 2012

OM Å VÆRE EN TIGERMAMMA PÅ 27 UKER



En meget prego dagens hemmafru!
(Trøye & bukse; alt fra H&M gravidkoll.)



Heia fredagen!



En veeeeldig prego mamma det her!!

Har dere en finfin fredag?
Ukens beste dag er her igjen og i dag tenkte jeg å telle litt opp (-eller ned om du vil) til den store dagen da en ny borger melder sin ankomst hos oss. Tenk at i dag går jeg inn i uke 27??!
(s-y-v-o-g-t-y-v-e!)
Og som dere sikkert ser, både vokser & trives den lille tigergutten der inne!
(-kalles tigergutt fordi det kommer så mye knurring & romling der-inne-i-fra!)
Nå er hverken jeg eller pappaen noen gaseller akkurat. 
-Så nei, jeg har ikke forspist meg. Jeg er bare veeeeldig veeeeldig gravid akkurat NÅ!

Mens bankmannen desperat prøver å få unna masse jobbing før pappapermen er over, sløver jeg ute på terrassen med en islatte og er egentlig veldig glad for at solen gjemmer seg bak et skylag denne fredagen. Kjenner at varmen ikke er like poppis hos en gravid hemmafru som før graviditeten:s
Flere som har det sånn?

Snart skal vi dra ned til bestemor & bestefar som har vært besteforeldre på heltid og passet Cornelius mens vi har ryddet i kjeller & på loft i to dager nå. Deilig middag venter og mammahjertet gleder seg sånn til å se igjen knerten nå!

I morgen er det igjen lørdag.
Kanskje blir det piknik, kanskje finner vi på noe annet...



Ha nå en finfin fredag så ses vi snart igjen!
  



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig