tirsdag, oktober 16, 2012

OM LITT HØST OG BARNEHAGEBAKTERIER






Heia


Og så var vi her igjen. 
Mesteparten av september og oktober har gått med til ulike barnehagebakterier som Cornelius har samlet og gitt seg utslag i feber, hoste, tett nese og dårlig form. I natt slo de til igjen!
Så etter en natt med lite søvn, feber og en syk knert, sovnet han endelig i 5-tida oppi senga vår, helt kake etter nattens strabaser. Så nå sitter jeg her med beina på bordet, en latte i hånden og ser rundt meg på alt som jeg egentlig skulle ha gjort i dag...

Tror jeg bare tar meg en sveng på gulvet med tørrmoppen så får resten stå til alle i familien er i gjenge igjen.
Jada, skittentøyet vokser, hybelkaninene storkoser seg og sengetøyet skulle vært skiftet for lenge siden...
En dusj hadde også gjort seg.

Men sånn er det vel med tirsdager? 
Hmmm.








Så tar vi resten av tirsdagen piano.



Koz




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig