mandag, januar 28, 2013

OM Å HA VERDENS SNILLESTE BABY




Cornelius har arvet sin bestefars interesse for alt som flyr. Og når det er fuglefest i epletreet utenfor roper han høyt; pippip pippip ojojoj, peker og roper ennå litt mer sånn at vi alle må komme og se!





Heia mandagen & nye uken


Ute har det kommet masse, puddermyk, hvit snø i løpet av natten. 
-Og ja, jeg vet jeg har verdens fineste gutter(!!), men at de kan være så snille er et under! Våknet syv i dag, uthvilt & fresh, for da hadde fjosken som bare er 2 mnd sovet over hele natten, lå i vuggen sin og laget små gurglelyder mens han lurte på hva hendene sine skulle brukes til! Kan man få snillere baby?!! Med to barn som sover hele natten blir tilværelsen straks en drøm og jeg har masse overskudd jeg egentlig i god husmoånd, skulle brukt på baking, husvask og verdens største kleshaug. -Men sånn er det ikke!

Nei, om noen timer skal jeg & fjosken avsted for å møte andre fine mammaer i barsel for et kaffeslaberas & masse mammaprat. Etterpå blir det en sveng innom kiropraktoren for litt knekk & bøy. Lite husmorarbeid m.a.o.
  



Cornelius går på sin første cupcake med stor iver.



Cornelius har flygenser & bukse fra Mini A Ture.


Så da så...
Sånn blir det...
Vi kjører mandag & ny uke.



Koz




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig