fredag, februar 01, 2013

OM Å KJØRE FREDAG







Heia fine fredagen


Måtte bare ta litt pix av vinduskarmen for å vise litt av snøen som kom i natt. Hvis det kommer mer nå får jeg problemer med å få bilen fra garasjen og opp på veien!!

Både Cornelius & bankmannen har vært syk denne uka så lite blogging har det blitt, men nå er jeg på igjen! Cornelius har sovet hos sine besteforeldre siden i går for i dag er bhg stengt og dermed var det ganske så stille her i går kveld. Og uten barn i dag skal jeg endelig få tatt meg en tur til frisøren og få fixet litt på både det ene og det andre. 





Nå skal jeg mumse på verdens beste winerbrød med aprikos og nyte en cappuccino før jeg tar fatt på dagen.
En stille stund med gull i munn!!



Koz



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig