onsdag, mars 13, 2013

NÅ SKAL DET TRENES!




Dagens hemmafru klar for første treningsøkt på over ni måneder.



Heia lillelørdagen




Hadde en kjempe fin avtale i dag. Skal komme igang med treningen igjen, men denne gangen skal det gjøres skikkelig sammen med en fysiotp som skal hjelpe meg å trene kroppen riktig. Kroppen har fått endel juling etter to så tette svangerskap og trenger RIKTIG trening for å ta seg igjen denne gangen. Min nye fysio hadde masse tips og virket kjempepositiv, så viktig da det også smitter over på meg.





Dermed var det bare å trekke i treningstøy & mine gamle løpesko, for nå er det ikke noen unnskyldning lenger, kroppen skal i form!
Nå blir det The big bang theory på skjermen, - så stupe i seng. I morgen er det lunch med de andre barseldamene og litt småfix som må ordnes.




Vi ses



SHARE:

1 kommentar

  1. hoho... jeg har 3 tette svangerskap.... og skal sette i gang nå, pluss at jeg har begynt på grete rhoede kurs.... sliiiiitsomt... :(

    lykke til, jeg har troen på deg...

    Klems Diana.

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig