onsdag, mars 06, 2013

OM CORE, SKOKOLADEKAKE OG DÅRLIG HOLDNING




Ahhhh, nesten så jeg dør littegranne.
Trippel sjokkiskake bare-for-at-det-er-onsdag-og-dårlig-vær!!



Er det bra?


Her er alle mann på beina igjen etter dager med ulike lidelser av ymse slag!!
Albert fikk sin første 3-måneders vaksine i går. -Selv om han nå snart er hele 4 mnd var han bare såååå søt der han nesten virket litt fornærmet på helsesøster som kunne finne på å stikke han når han ikke ante at det finnes smerte i sin lille verden. Med nedoverleppe og dådyrøyne tittet han først på helsesøster og så på meg som om han lurte; hvordan kunne dere?!!!
Heldigvis ble det ingen større arr enn litt på sjelen, og vi overlevde kvelden etterpå uten hverken feber eller særlig dårlig humør.



Elsker nougat og denne fra Nicolas Vahê måtte jeg bare teste (Cornelias Hus).

Akkurat kommet hjem fra kiropraktoren og nå blir det trening av core-musklaturen fremover i noen uker. Kroppen har hatt det ganske tøft med to tette svangerskap/fødsler, og det holder ikke lenger med kiropraktor og PW's. I følge min mamma må jeg slutte å gå med Mette M. holdning (slik hun gjorde de første årene), og rette meg opp. -Ikke gå som en pottetsekk lenger!!
Ingenting som ærlige mødre spør du meg!!

Så neste uke starter treningen opp igjen.


Nå - middagsfix. Vårruller med wokede grønnsaker & ris. Men først skal jeg dø trippel sjokoladekake-døden og smelle av et par av NV's beste nougat.



See u later



SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig