fredag, april 26, 2013

EN SPINNAKER OG ET SMIL





Har helt glemt å fortelle om den nye stolen vi endelig har fått i hus, en SPINNAKER
Tenkte ikke vise flere bilder da vi ennå venter på hyllene fra MONTANA som skal opp på veggen og stå sammen med stolen.




Big smile!







A big smile to you all for der var jo fredagen igjen!

Som den glade amatørfotograf jeg er og som virkelig elsker å ta bilder, har jeg tenkt å utstyre meg med en litt bedre linse på mitt Olympus kamera. Men ojoj så vanskelig det er å bestemme seg! Har tatt noen runder på ulike fotosider på nettet, og i fotobutikkene sier de så forskjellig. Behovet mitt er enkelt; en linse som skal brukes til bloggen, ta bilde av barna, interiør og samtidig være reisekamerat på eventyr ute i verden. 

HJELP, -noen som har noen tips der ute i bloggverden??


Nop, nå blir det dusjen, en sveng på ICA for å handle litt godt til helgen og henting av fine svigermor som skal spise middag hos oss i kveld.

Fredager - kan banne meg ikke få en bedre dag!!



♥♥♥




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig