onsdag, april 24, 2013

LITT GODT FRA MENY




Litt godt i posen fra MENY i dag og nye, freshe blomster fra Mester Grønn.




Nok en vårdag med alle fire årstider. Humøret er som best når solstrålene endelig treffer en og nå som treningen begynner å gi resultater, stiger også energinivået i takt med antall soldager:)) Egentlig trodde jeg ikke at styrketrening skulle gi samme "lykkerus" som løpinga, men jommen ble jeg positivt overrasket. Å trene regelmessig skal være mitt nye mantra denne våren da hele familien nyter godt av mitt gode humør og energikikk.



Elsker sjokkis og denne fra Lindt har jeg ikke sett før, så da måtte jo en bli med hjem. Og det var bare såvidt jeg fikk tatt bilde da både Cornelius og bankmannen MÅTTE smake med EN GANG!!



Nå blir det middagsfix i noen form for takeaway. Rekker ikke alt bestandig. Så med en fullpakket lillelørdag, Kiropraktortime, malebutikken, plantasjen, hente i bhg'n og amming, må det av og til tys til lettvinte løsninger. 





SHARE:

1 kommentar

  1. For noen godbiter :D Nydelige blomster..

    Trening gir virkelig energi, selv har jeg ikke trent på en uke å kjenner abstinensene.. satser på en økt på Fredag ihvertfall!! :D

    God Torsdag til deg,
    Nattaklem fra Jatte♥

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig