tirsdag, april 16, 2013

LITT OM TIRSDAGER




Tirsdagsjobb for en hemmafru!!




Bare litte-bittegranne-trøtt-i-dag!

Med en syk fjosken ved siden av senga i vogga si, ble det ikke særlig mye søvn denne natta. Klarer ikke å slappe av når barna blir syke og skulle mye heller vært syk jeg istedet. Med tett nese våknet han mange ganger og jeg ville bare ha han oppi senga sammen med meg så jeg kunne kjenne de små føttene som endelig kunne slappe av når han fikk sove sammen med mammaen sin. Da blir det heller lite søvn på meg, men sånn får det bare være.

-Og mens fjosken sover, kan jeg jo lakke negler i nånn-sånn-utrolig-lekker-rød-metallic-farge fra chanel, lese et magasin, drikke min latte og lade opp til dagens runde nr to med syk fjosk.

Tirsdager...




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig