mandag, april 15, 2013

OM Å TA EN ROLIG UKE


Yeyh, endelig titter solen frem og inn i stuen vår.



Ny uke og nye muligheter, er dere klare??

Jaja, sånn går det innimellom. Hele familien har vært forkjølet denne helgen og i dag, da vi andre så bedringen komme, begynnte Albert sannelig å nyse, ble rød rundt øynenen og tett i nesen. Heldigvis ingen feber ennå så han er sånn midt på treet pigg akkurat nå.
Måtte innstille alle dagens planer og istedet har vi tatt en liten pw med vogn ute i det gode været.




Albert er ganske så fornøyd selv om han sliter med forkjølelse i dag, stakkar.



Denne uka skal vi ta det litt mer piano enn de siste ukene. Har egentlig vært så sliten den siste tiden. Lite søvn, mange avtaler, venner som skal ses, besøk som kommer og går, unger som skal hit og dit, inn og ut av bil, saker som skal ordnes & fixes. 
Det kan litt for mye innimellom.... 

Nop, jeg klager ikke, men at vi ble syke alle mann er ikke akkurat noen bombe som smeller av, if you know what I mean!!

Så i dag nyter jeg av min latte & et stykke bringebærterte, anno størrelse vulgær(!!!), og nå skal jeg sitte ute på terrassen min og bare brenne av alt stress i vårsola. 


Vi ses





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig