tirsdag, april 09, 2013

OM Å LADE MAMMAHJERTET





Dagens hemmafru på veien i bilen i dag.
Armcandy i dag ble fra Michael Kors, Mulberry og arvegods.



Heia


En koselig lunch ute i solen gir påfyll i hverdagen og i dag synes jeg den var ekstra fortjent. Først startet dagen med 4 mnd kontroll på helsestasjonen for meg & fjosken. Han er i kjempeform og sjarmerer både liten og stor rundt seg, 
-men sove?? Å nei du!!
Så hemmafruen går rundt i en slags evig rus, høy på lite-søvn-promille. Føler meg av og til så sliten at jeg nesten kunne kastet meg utefor stupet. Men så kommer verdens største smil fra han som ligger på gulvet og pludrer og drar i føttene sine, og mammahjertet bare smelter. Og vips, energinivået smeller i taket igjen.  
En sånn dag er det i dag.




Pluss at litt kake alltid hjelper, ALLTID!!

-Og særlig når både kake, wrap & latte kan nytes ute i vårsola en aprildag.

Påfyll.



Vi ses snart igjen...





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig