fredag, april 19, 2013

OM Å FÅ TILBAKE VINTEREN




Dagens hemmafru iført siste innkjøp til tee-samlingen!




Hey, vi kjører fredag!




Så ble det vinter-inne-fredag igjen.
Fjosken ligger på gulvet med favis skranglen sin, ett tusenbein i alle regnbuens farger som han til stadighet prøver å spise opp men etter iherdige forsøk, hostes opp igjen og ser lattermild bort på meg mens han går på et nytt forsøk. Jeg sitter ved siden av med dagens første latte, funderer på om det holder å dra på seg et par jeans & tee, eller om man faktisk også må dra en kam gjennom luggen for å ta en tur ned på Meny for å handle litt til helga??! 
Av respekt liksom, -for alle andre som også har samme mission?

Og den tee'n ja, -jeg vet. De hodeskallene med bling på er bare så digg.






Jepp, så kom litt av vinter'n tilbake. Ute veksler det for tiden mellom tre årstider og dekkstolen jeg litt for ivrig slepte ut på terrassen i et beruset sommerøyeblikk sist mandag, bare står der og fryser og alt jeg kan gjøre er å glo ned på den, trist som en Basset (hund). For den derre jæklade snøen som driver og avbryter solen hele tiden, må snart pakke sammen, for her skriker jeg etter VÅR!







Fjosken våknet supertidlig i dag, alt for tidlig for min smak. Men når han nå ligger der, superblid, våken & totalt uthvilt, er det bare å komme seg opp av senga. Her er det den nye sjefen som bestemmer. Og bilde over tok vi egentlig for å sende til bankmannen på jobb så vi kunne minne han på at det nå er fredag og at han snart må komme seg opp av snurrestolen, bort fra pc'n og hjem.



Ha en finfin fredag, så ses vi!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig