onsdag, juni 26, 2013

B FOR BARNEMAT





Så var vi der igjen - barnemattid!




Heia lillelørdagen.


I dag er vi på veien med stort & smått, ting & tang. For i dag tar vi en liten feriesveng nedover i landet. Ikke vet jeg hvor langt vi kommer eller hvor lenge vi blir, -men familietreff er målet. 
Men før vi dro avgårde, måtte jeg ordne med litt mat til fjosken. Han er nå litt over 7 mnd og vil ikke lenger ha kun flytende føde! Så da var det på'n igjen med hemmafruens hjemmelagde barnemat.

Jeg liker å lage opp endel porsjoner og så fryse dem ned sånn at vi har en stund. Heldigvis har jeg verdens snilleste svigermor som lager hjemmelaget fiskmat, noe som er favisen til Cornelius - enda han har sluttet med barnemat for lenge siden. Jeg har samtidig full kontroll hva jeg gir min lille når alt er hjemmelaget.


Men nå må jeg komme meg igang igjen. Vi har noen timer forran oss på veien og alle, bortsett fra meg selvsagt, -er klare!


Ha en finfin lillelørdag, så ses vi igjen.
Her eller der...




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig