torsdag, juni 13, 2013

LITT OM GODT, NYTTIG & UNYTTIG




Tok en sveng innom sirkus i går, og litt godt og unyttig ble med meg hjem.
-Og det beste av alt, i postkassa lå et nytt Bonytt og ventet!




Så har vi kommet til torsdagen allerede og i dag er været bare sånn passe, usch. Kanskje blir det regn, kanskje blir det sol, hvem vet... Og med sommerfest i barnehagen i ettermiddag, håper vi på det beste. I går skulle jeg egentlig nyte en finfin sommerkveld med blå himmel, gode kollegaer og god mat nede på solsiden, men en febersyk Albert gjorde at jeg måtte bli hjemme. Når man er syk er det jo baaaare mamma som gjelder. Dermed ble det en hjemmekveld med paracet, en småsyk fjosken sovende på fanget og The big bang theory- maraton på tvn. Beste serien ever!!





Nicolas Vahè skulle holde inspirasjonskveld hos Cornelias hus denne uka og jeg hadde såååå lyst til å gå, men dessverre krasjet det med en annen avtale og istedet ble det disse godsakene. Lørdag morgen, freshe croissanter med cream cheese og passionfruit jam sammen med en kopp cappuccino, mmmmm....

Prøv også Pistachio cream på nystekte baguetter, pannekaker eller i kake.

Nyyyydelig.






Retrogodis!


Men nå skal jeg ta med meg en (foreløpig) feberfri fjosken ut på en liten promenad, -og krysse fingre & tær for at solen vinner over regnet denne torsdagen.


Håper dere har en finfin torsdag!



VI BLOGGES






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig