torsdag, juni 13, 2013

OM SAMARBEID OG MERKING AV KLÆR







Heia!


Fikk en mail her en dag om jeg ville være med å teste og tipse dere om noen produkter for navnemerking av klær og annet, og som travel hemmafru med en stadig voksende garderobe til to småtroll, slo jeg til på dette.
Stadig forsvinner og byttes det sokker, luer, votter & ting i barnehagen. Selv smokken tar seg en tur av og til!!
Men med navnemerking kommer stort sett det meste tilbake.

Derfor ville jeg teste ut tøystempel og merkepenn. Tror stempel er en rask og grei løsning når ting må gå kjapt. 
-Og så ser det jo litt proft ut også da!!

Merkepenn får ligge fast i hylla på barnehagen til såkalt "krisemerking" når det trengs.





Utstyr for å lage stempelmerking.




Jeg knota litt med bokstavene og hvilken vei de skulle stå i begynnelsen, men med sminkespeilet frem fra badet ordnet det seg jo, selv for meg!!





Så nå stempler jeg i vei på store & små ting.



Innlegget er skrevet i sammarbeid med Ikast Etiket A/S




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig