torsdag, juni 20, 2013

ØNSKELISTEN...





Heia


Tenkte å ta en liten runde på nett i kveld og en god del kom opp på ønskelisten min.
Her er min liste akkurat nå;





GUBI

Enda en speil, jaaaa jeg vet. Men jeg kan ikke dy meg. Tror denne vil passe perfekt over Ikeaskapet oppe ved barnerommene




På artilleriet.se fant jeg dissee. Elsker NY og siden Manhattan kartet nå er utsolgt, lurer jeg på å klikke hjem et av disse...






IKEA's nye servise vil passe godt på hytta da vi trenger å bytte ut litt gammelt & godt brukt. Det orginale stråmønstret er jo lekkert og mamma har en bra samling, så dette kan være en grei hverdagsvariant.





Bildene er lånt på nett



En LENA DRESS fra Vivikes prøvde jeg forleden dag, og jeg angrer som en hund at jeg ikke kjøpte den. Den er så fiiiiin og kan brukes på litt kjølige sommerkvelder med et glass bobler i hånden og gode venner på terrasseheng.


Vel, det var fire ting opp på ønskelisten min denne torsdagskvelden.
I morgen kjører vi helg igjen dere.



koz







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig