onsdag, juli 17, 2013

NYTT HJEMMEKONTOR & GJESTEROM


Gjesterom



-og hjemmekontor.




Er det en fin sommer der ute i cyberspace??
Måtte ut å kjøpe litt freshe blomster til å fixe opp litt inne med. Ute er det jo 10 grader og regn, så da må man heller ta sommeren inn når den ikke kan nytes på terrassen. 

Måtte bare vise dere min nye arbeidsplass her hjemme. I LOVE IT!
Det gamle kontoret i 2.etg måtte vike plassen for nytt gutterom til fjosken. Han er snart klar for å ta steget ut av soverommet vårt og inn på eget rom. Dermed måtte kontoret se seg om etter ny lokalitet. Løsningen ble gjesterommet i 1.etg. 

Det ble akkurat slik jeg ville ha det. Moderne & klassisk i en salig blanding!




Ny(gammel) bokhylle & sort skrivebord fra Ikea.
Lampen Bourgie og stolen Ghost, begge fra Kartell.
Litt Hagedornhagen, litt Day, litt Aspegren og min trofaste MOLESKINE som alltid er med meg på reiser, hvor jeg skriver ned alt fra oppskrifter og design, til tips jeg må huske når jeg kommer hjem igjen. 

-Pluss en egen samling med ting som inspirerer! 







Litt ordning & reda i nytt(gammelt) skap fra Ikea. Hyllen hadde vi fra før, men synes den ble mye finere, -og ryddigere med dører på.
Bildene er mine egne, tatt i på ferie i NY og kopiert opp på lerret.


Litt nytt & litt gammelt...
I Love It


Ha en fortsatt strålende onsdag!






SHARE:

2 kommentarer

Blogger Template Created by pipdig