torsdag, august 22, 2013

BARSELTID







Tralalaalaa. Oh yes, det er nok bare å innse facts, -høsten er HER!

Sommerferien er definitivt slutt, men for oss hemmafruer i barsel er det ennå noen mnd igjen før hverdagen sparker meg bak. Så i går skulle fruene i barsel igjen treffes og det var litt av noen kjekkinger som hadde forandret seg veeeeldig i løpet av sommeren. Fem fine fruer med enda finere gutter hadde kaffeslabras & lunch for litt påfyll av ferieoppdateringer, litt nytt og utveksle erfaringer om håpløse(!!) ektemenn:)

-Og siden huset var vasket & shinet, jeg hadde bakt & ryddet, passet jeg på å ta litt pix uten et eneste leketog, en trehjulssykkel eller en eneste fantorang i sikte!! 
-eller i linsa.






Men nå venter en tur ut i regnet og ned på Meny for litt middagsinspirasjon. Skal nemlig ha svigermor på besøk i ettermiddag som skal hjelpe meg med barna da bankmannen blir borte denne kvelden. Kjempekjekt med svigermødre og besteforeldre som kan trå til når det trengs.


I morgen er det igjen fredag og helg.


Vi ses:)




SHARE:

2 kommentarer

  1. For en flott stue. Den hadde jo alt. Nesten som jeg vil komme på besøk:)For her var det sjel, og ikke bare styling man må vise frem. Likte godt lysestakene. Som regel gjemmer man telys oppi glass, men her viser man jo flammen frem. Leeeeekkert! Flott blogg!
    Renate

    SvarSlett
  2. Tusen takk Renate.
    Så hyggelig at du likte bildene. Jeg har vel funnet min egen stil og liker at tingene har litt "sjel" når de kommer inn hos oss. Vi liker godt å omgi oss med farger i form/gjennom kunsten på veggene. Så holder vi de andre tingene i en nøytral fargepalett!

    koz

    SvarSlett

Blogger Template Created by pipdig