mandag, august 19, 2013

VANN FRA EN KJEKK KAR




Påfyll fra Nespresso kom i posten i dag.
Har også kjøpt meg en naken mann med vann!!



Så var det blitt mandag og ny uke igjen...

I dag startet liksom høsten på ordentlig for meg føler jeg. Fem uker med ferie og perm er over for denne gangen, og mens jeg returnerer til livet som hemmafru i barsel, har bankmannen startet på jobb igjen. 
Så da er det vel høst da??

Men om to uker er den her igjen, -feriefølelsen. For da pakker vi barn, kofferter og besteforeldre for en tur til en grekisk øy. En uke med sol, bad, is, varme og familie venter. Så jeg kan suge maks ut av sommerkaramellen igjen. Et lite kinderegg liksom! 




Har du sett sånn en kjekk kar?!!


Pure water fra House Doctor. Så da er det ingen unnskyldning for ikke å drikke vann til alle måltider, samtidig som man kan titte på en kjekk, naken kar.
 (-lurer på om bankmannen ser det helt sånn?!!)


Nå - latte & cookies.



C - Y - L





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig