mandag, september 30, 2013

H E L G E N


Hunkydory//NoaNoa//Vila//Hunter//Becksøndergaard




Heia mandagen & nye uka





Jommen var ikke helgen over og mandagen her igjen!

Litt pix fra langhelgen vår. På torsdag pakket jeg bilen full av barn & alt annet man trenger med to små for en langhelg på hytta, og dro avgårde. Vi har hatt en nydelig høsthelg med masse godt høstvær, nydelig mat, besteforeldre og fulladede batterier.





Jeg og barna har virkelig fått ladet batteriene her sammen med beste mamman og pappan min. Om ikke så alt for lenge er også hytta snart ferdig på/ombygd og jeg kan vise litt mer pix av hvordan den endelig har blitt. Men så lenge får dere disse bildene med litt detaljer! 






Nå må jeg og Albert snart komme oss på veien igjen for denne uka venter vi storfint besøk, en bursdag skal feires og middagsfix skal ordnes. Vi må derfor dra avgårde for å fylle opp kjølehjørnet med masse godt og nyttig. Etter å ha vært borte noen dager var det er trist og ganske så tomt syn som møtte oss her hjemme.




Vi ses





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig