tirsdag, oktober 01, 2013

LITT OM RUTINER I HVERDAGEN & TIPS



 




Det derre der med rutiner når det kommer til hudpleie, mani- og pedikyr, frisørbesøk, massage og fotpleie, står ikke særlig høyt oppe på prioriteringslisten når man er hjemme med to små barn akkurat;( Derfor er det veldig greit med gode produkter for hjemmebruk. Jeg har vært så heldig å få prøve denne fra alessandro og hvis jeg finner tid, og energi i kveld etter gårdsbesøk med bhg'n, grilling av pølser, kveldsmat og legging, 
-blir denne testet ut i kveld!!
Kanskje skal jeg fyre opp badekaret med masse deilig skum, tenne masse gode duftlys, dempe lyset og bare nyyyyte... Det hadde vært pur lykke for en hemmafru det!! 


Og så bare ett minutt da!!
Tror føttene mine vil takke meg.



Nå skal jeg & fjosken ta oss en pw ute i den fine høstsola før han igjen skal sove og relade batteriene. 



I C U later!




SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig