onsdag, oktober 02, 2013

JEG STØTTER ROSA SLØYFE-AKSJONEN, -GJØR DU?




Jeg støtter Rosa sløyfe-aksjonen, gjør du??



Oktober, den rosa måneden.


Jeg støtter Brystkreftforeningen & kreftforeningens Rosa sløyfe-aksjon denne måneden og oppfordrer alle til og gjøre det samme. Enten gjennom direkte donasjoner eller ved å kjøpe noen av de mange produktene som selges gjennom aksjonen. Vis engasjement i kampen mot brystkreft du også. Så vi sammen kan bekjempe, og vise solidaritet og støtte til brystkreftrammede i kampen mot denne sykdommen som rammer så alt for mange kvinner. 

I dag kjøpte jeg denne buketten hos Mester Grønn. 
Ikke til meg selv, -men til min fine svigermor som ble kneopperert denne uken.






Nå skal jeg straks avgårde og hente en ung frøken som skal tilbringe høstferien her hos oss og i morgen er det en liten bursdagsfeiring på gang!!


Håper dere alle får en finfin onsdag:)



KOZ





SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig