torsdag, januar 09, 2014

VÅÅÅÅÅR?




My cutiepie's!
Mine elskede skatter, Cornelius & Albert foreviget da de begge var tre måneder gamle.




Haaaalloooen!

Det er nesten ikke til å tro, men vi har fått våren i januar.
-J A N U A R, hører dere?!!

Så utrolig digg med åtte ni plussgrader, tørre snefrie gater og sol på himmelen nesten hver dag. Barna springer rundt med trehjulssykler i bhg'n og trenger ikke tenke på tykke vinterdresser og votter og luer og alt annet som hører januar til! 
Men guuuud så seigt det var å trene i dag da dere:( Løpeturen på mølla ville ingen ende ta og vektene kjentes som de hadde blitt dobbelt så tunge fra sist jeg trente! Flere som har det sånn i januar?? Får se å komme meg i bedre form snart, trenger jo masse energi når jeg skal løpe etter to som holder max tempo fra morra til kveld. Nå skal jeg ut en liten tur for å se om jeg finner noe å pimpe opp garderoben min med. I morgen venter nemlig barsel/mammanyttårsbord, og jeg er så klar for litt vinos, dameprat og digg mat! Men festgarderoben er et heller trist syn:( så derfor en liten sveng nå for å finne noe som kan redde den.



I see you later






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig