fredag, april 04, 2014

MOT VÅREN OG SOMMEREN I GODE SKO










Heia helgen!



Kan du kjenne det, luften, våren?

Joda, foran oss venter det en sommer og jeg er helt klart en frøken skapt for varmere og lysere tider. Akkurat som det grønne der ute blomstrer jeg også når lyset og varmen stryker meg over ansiktet. Varmere tider betyr andre klær, -og sko! Hos oss vokser gutta som solsikker på sommeren og stadige skifter i klær og skotøy tvinger seg frem. 


Gutter er litt sånn de, vokser og vokser. 

Inn i himmelen virker det som akkurat nå!








Kvalitet, kvalitet, kvalitet.

Små føtter trenger god støtte og sko som former seg etter foten, ikke omvendt. Dermed slo jeg til på salg hos Bebitobutikken på Bisgaard da jeg var innom sist uke. Polo skoene fra RL ble kjøpt på salg i New York i høst med tanke på våren og sommeren som kommer. Er egentlig ikke så fan av å kle dem i det samme, men i det siste har mye likt sklidd inn i garderoben merker jeg... hmmm.... 







SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig