torsdag, april 03, 2014

NYTT LEKETØY




Jeg har fått meg et nytt leketøy!




Velkommen april


En etterlengtet bursdagsgave fra bankmannen dukket opp her hjemme i går og gjett om jeg har fått meg et nytt leketøy!! Denne sto virkelig øverst på ønskelisten, og det har den gjort veeeeldig leeeeenge! En ny verden har åpnet seg med nytt verktøy og jeg hiver meg over den så snart barna er i seng.






Nei, nå skal jeg ta meg en liten sving ned på blomsterhandleren for å fylle på med litt vårlige blomster og planter i krukker & kar som står der ute. Sist uke var det meste dekket med et tykt teppe av snø, men nå har solen tittet frem i noen dager og dermed aner jeg håp for det som skal vokse & gro der ute i aprilsolen.


Ha en finfin torsdag da!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig