fredag, mars 06, 2015

MAMMALYX!






Som småbarnsmamma er det veldig lett og bortprioritere seg selv, selv om jeg vet hvor viktig det er å bruke litt tid, penger og energi på seg selv. Det er veldig lett og bli fanget i hverdagens gjøremål og ALT må ikke dreie seg om bhg-tøy, bleier og søskenkrangel!! For å bli bedre foreldre er det viktig at vi, både jeg & bankmannen får dyrke noen interesser som er helt uavhengig av barna. I en hektisk hverdag kan dette være svært vanskelig, det kan jeg være den første til å skrive under på men av og til gir hverdagen oss litt plusstid!





Og det er akkurat det jeg har gjort denne fredagen, glammet til hverdagen litt med nye lyxige negler på salong!! For endelig har vi fått en neglbar i vår lille by hvor man bare kan droppe innom når det måtte passe og få den derre metropol opplevelsen som man har på hvert gatehjørne i New York. Korte, hverdagsnegler med gel i en fin farge er det som gjelder for meg. Holder i ca tre uker hvis de ikke vokser for raskt, og som piffer til hverdagen med litt glam feeling!

Trengs ofte ikke mer...



HEIA HELGEN!!






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig