mandag, juni 17, 2013

HVILKEN HERLIG DAG





Oh yeah, it's all about me-time!!



Heia mandags kvelden




Egentlig var det en morsdagsgave fra gutta mine (alle tre!). Men her i huset kommer morsdagen sent. Ikke hatt mulighet før nå, og siden det var 1 år siden sist, var det helt klart på høy tid!

En - og - enhalv - time - egentid.

Med magasiner, te, fotpleie og massage. HIMMELRIKET så deilig det var.




FØR og ETTER!



Så trippet jeg ut på "nye" føtter, med ladede batterier, klar for litt shopping og bare nøt noen timer helt for meg selv. Joda, litt påfyll kan helt klart være greit innimellom.

Litt nytt ble da også med hjem igjen. En ny lakk fra Chanel og litt grønn(!!) makeup. En Pleasejeans jeg har siklet over lenge og the-perfect-tee fant jeg også.



Ønsker alle en finfin, ny uke.






SHARE:

Ingen kommentarer

Legg inn en kommentar

Blogger Template Created by pipdig